diumenge, 29 de desembre del 2013

Setmana de reflexió educativa

Al llarg de la setmana vam realitzar diferents activitats.
Dilluns al matí vam assistir a la conferència d'en Jaume Cela, professor i escriptor, en aquesta ens va parlar sobre els quatre grans reptes de l'escola d'avui.
Un cop finalitzada la conferència vam agafar els ferrocarrils per anar al Baixador de Vallvidriera, en aquest punt començava la nostra segona activitat, aquesta consistia en un travessa d'orientació, per grups de sis o set persones havíem d'arribar a Sant Cugat. 
 
 
El dimarts vam anar a fer una visita al MNAC a través de l'assignatura de plàstica, en aquesta activitat vam observar com podíem treballar l'art amb els infants. Aquesta activitat em va semblar força interessant, ja que considero que podem ensenyar art als nostres alumnes d'una forma divertida. Tot seguit us mostro una escultura de Pablo Gargallo, La Ballarina.
 
 
 
El dimecres i el dijous vaig anar a Terrassa a l'Escola de Bressol La Cassona, allà m'hi esperava la meva padrina Noemi una alumna de tercer any del grau d'Educació Infantil. Aquesta activitat em va agradar molt, ja que va suposar un petit apropament amb els infants.
El divendres vam assistir a un concert "Com sona", una companyia d'espectacles musicals per a infants de 0 a 3 anys. Per finalitzar la setmana de reflexió educativa vam assistir a la conferència de Pissarres Digitals

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada