dijous, 2 de gener del 2014

Fins aviat!

El dia vint de desembre va finalitzar el semestre i aquest va suposar les esperades vacances de nadal.  

Primer de tot m'agradaria dir que gràcies a aquesta assignatura he aprés moltes coses que abans no sabia. Aquesta assignatura m'ha enriquit molt a nivell individual, ja que m'ha fet aprendre a utilitzar nous programes com el prezi, wordle, editor de vídeos del youtube i d'altres i per altra banda també he après a utilitzar eines molt útils i senzilles amb un programa tan conegut com el  Word. A més a més crec que molts d'aquests programes em poden servir per quan sigui una futura educadora. 
He de mencionar que l'activitat de crear un bloc m'ha semblant molt interessant, perquè mai l'havia utilitzada, per tant aquest ha estat el primer bloc que he creat i amb ell he après molt a mesura que avançava el temps el seu funcionament i les seves aplicacions se'm feien més familiars. 

Finalment m'agradaria mencionar que el semestre ha finalitzat, però aquest bloc no quedarà tancat sinó que al contrari en ell continuaré publicant informació de les assignatures del pròxim semestre i temes d'informació que em cridin l'atenció.

Moltes Gràcies, 

Fins arreveure! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada